środa, 13 listopada 2013

Tort serce (anatomiczne)







Nie jest to typowe serce, w znanym wszystkim kształcie i kolorze różowym lub czerwonym. Razem z B wpadliśmy na pomysł tortu serca- modelu anatomicznego. A że w zaprzyjaźnionej przychodni weterynaryjnej odbywały się konsultacje kardiologiczne, to psie serce wydało się idealne. Wszystko było jadalne i smaczne. Nasza przygoda z dekorowaniem się dopiero zaczyna, więc proszę o wyrozumiałość :)

Ciasto to niezawodny biszkopt rzucany. Przepis tutaj
Masa to śmietana kremówka z mascarpone, kolory uzyskane barwnikami w żelu Wilton (polecam, nie zmieniają smaku ani konsystencji).
Dodatkowo galaretka czerwona i niebieska, a Dirofilaria immitis (niestety zdarza się, że psy mają takie pasożyty w sercu) jest zrobiona z makaronu vermicelli.








13 komentarze :

ladylaura.

Wiele juz w życiu widziałam,ale takiego torta jeszcze nie ,no ,no ,ciekawy.

Salvador Dali

o ja! Ale pomysł, totalne zaskoczenie! :)
Ale świetny jest!

decorateacake

podoba mi się ;D

Bartosz Chronowski

Aż serce mocniej bije na taki widok. Pychota i to z pomysłem :P

Kulinarna Fuzja

hahah...supeeer! Jeszcze nigdy nie widziałam takiego cuda:) Zakochałam się w tym pomyśle...chyba na walentynki zrobię takie;p

Anonimowy

Fantastyczny pomysl, mysle ze byl smakowity ! Gratuluje wyobrazni ! mK

ola in the kitchen

Mistrzostwo!!!! :D

Ewelina C.

Tort jest mistrzowski :)) może teraz o krok dalej i jakiś inny temat weterynaryjny?:))

moja pasja smaku

Wow niesamowity ! Robi wrażenie :)

Deco-Florentine

Witaj nieludzki doktorze , posiadaczko psa tej samej rasy co i ja :-) .Takiego torta w życiu nie widziałam co tylko świadczy o tym jak wiele jeszcze przede mną .
Fantastyczny pomysł i wykonanie . gratulacje .
Iw.

martawkuchni.blog.pl

ale fajny pomysł na tort:) musiałaś się konkretnie przy nim napracować:)

Anna Hoszowska

A więc to tort dla weterynarzy :) Moje "dwa psie serca" leża sobie teraz w kuchni pod stołem i boja sie wyjść :)

Anonimowy

Gratuluje nowej szaty grafisznej !!! Swietna !!! mK